Els alumnes de tercer hem fet diversos experiments amb l'aigua i els hem compartit a l'aula.
Ha estat una activitat que ens ha agradat mooooooolt!
- Fes "clic" a la foto de dalt per veure un petit vídeo!!!
- Si fas "clic" al títol de l'entrada "Experiments amb l'aigua 3r" podràs veure la resta de fotografies.