dilluns, 14 de novembre del 2016
3r : El JOC DELS DESPLAÇATS
Els alumnes de 3r, amb motiu de la Setmana Solidària, la Fira Solidària i la Jornada mundial pels drets dels infants, hem fet un joc que tracta el tema dels refugiats. Hem hagut de posar-nos en el seu lloc, a la seva pell i saber una mica més de les seves vides. Ha estat una experiència molt enriquidora.
(Feu click a la fotografia)
dimecres, 9 de novembre del 2016
dijous, 27 d’octubre del 2016
dimecres, 26 d’octubre del 2016
dimarts, 25 d’octubre del 2016
divendres, 21 d’octubre del 2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





